onsdag den 21. oktober 2015

Lækkert tøj til efteråret


Man er ikke i tvivl om, at efteråret er kommet til Danmark.
Jeg er begyndt at bruge mine ponchoer og striktrøjer noget mere.

Jeg har her til aften siddet og kigget på lækkert efterårstøj.

Blandt andet har jeg været inde på Esprit
De har så meget lækkert tøj. Jeg er vild med flere af deres ponchoer og sjaler.

Her er nogen af dem, som jeg er vilde med.









Jeg kan virkelig godt lide disse her.

Hvis I vil se deres udvalg af ponchoer, sjaler og tørklæder, så kan I finde det lige Her

Jeg kan også godt lide mange trøjer fra Stylepit
Og generelt bare ting fra Stylepit.
Og Zizzi er jeg også vild med. Jeg har først for et par måneder siden været der for første gang. Og de har virkelig mange lækre ting. Blandt andet er jeg vild med mange af deres trøjer.
Vila  har jeg haft kendskab til længe. De har også ufattelig meget lækkert tøj.

Så jeg er på udkig efter nogen lækre ponchoer. Eller det er jeg faktisk altid. Men specielt her til efteråret holder jeg ekstra godt øje med ponchoer.

Er I begyndt at finde efterårstøjet frem(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar