onsdag den 30. september 2015

Udsalg hos Quint


Jeg ville lige videregive et lille tip til jer, eller nok nærmere til jeres mænd, brødre eller fædre, eller hvis jeg har nogen mandlige læsere.

Her er nemlig En rabatkode til Quint
Eller det er mere et link end en rabatkode, men der står rabatkode.
Derfor kalder jeg det rabatkode.
Men inde på deres hjemmeside under OUTLET, der har de mange lækre tilbud.

Quint sælger tøj til mænd. Så hvis du står og skal købe fødselsdagsgave, eller at du er tidligt ude med julegaver, og det er til mænd, så er denne side et godt sted at kigge forbi.

Jeg skal helt klart vise siden til Casper. De har mega meget fedt tøj derinde.
Og så er der mange penge at spare.

Men jeg ville bare lige give tippet videre(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar