fredag den 28. august 2015

Vild med L.O.C.


Da jeg var omkring de 14 år, der var jeg helt vild med L.O.C.
Jeg havde en kæmpe plakat med ham hængende på væggen, hvor jeg havde skrevet "I love ya"
"I freacking fucking love ya." Som I kan høre, så var Nik og Jays sang "I love ya" populær på det tidspunkt.

I dag er jeg ikke vild med L.O.C. Jeg synes ikke, at han er lækker mere. Jeg synes dengang, at han var så pæn. Kan også være, det bare er mig, der har ændret smag.
Jeg er stadigvæk vild med mange af hans sange.
En af mine favoritter er "Undskyld so." Den har jeg altid været helt vild med.
Men jeg er ikke fan af L.O.C. som jeg var dengang.

Men nu er der heller ikke rigtig nogen sangere, som jeg er sådan helt vildt fan af. Der er mange, som jeg synes, der er gode, men ikke hvor jeg er fan af.

Er der en sanger, som I er stor fan af(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar