fredag den 7. august 2015

Plaget af tvangstanker


Bloggen har stået stille i noget tid, og det har den, fordi jeg er meget plaget af tvangstanker for tiden. Nogle af dagene er gået med at ligge i sengen og hvile mig og sove og så lave tvangshandlinger.

Den ene dag spiste jeg først morgenmad ved lidt over to om eftermiddagen, fordi jeg havde brugt det meste af dagen i sengen.

Det er rigtig hårdt for mig at være alene, fordi så har jeg svært ved at kontrollere mine tanker.

Lige nu prøver jeg bare at tage en dag af gangen, selvom det er svært. Jeg har det med at tænke langt fremad, da jeg gerne vil vide, hvad der sker, men det gør mig bare mere forvirret og mere trist, hvis jeg tænker længere frem omkring mine tvangstanker.

Mit humør har været meget svingende. Jeg har haft svært ved at føle mig glad, fordi jeg føler, at tvangstankerne styrer så meget af mit liv.

Hvorfor fanden kan jeg ikke bare få lov til at bestemme selv over mit liv?
Jeg er virkelig styret af mine tanker, men jeg kæmper virkelig imod tankerne, men det er hårdt, men det er den bedste løsning. Det hjælper ikke at give op og give efter, fordi når man først har givet efter flere gange, så får man svære og svære ved at løsrive sig fra tvangstankerne igen.
Så har de allerede sat klørerne i dig, og så er det bare endnu svære at slippe fri fra dem.

Jeg prøver virkelig at sige til mig selv, at tankerne ikke skal styre mit liv. At de ikke skal bestemme, hvad jeg må, og hvad jeg ikke må.
De skal ikke bestemme, om jeg kan være glad eller ej.

Men det er hårdt. Det er rigtig hårdt at kæmpe imod, men jeg kæmper imod tankerne.

Jeg er glad for, at jeg har Casper og babyerne<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar