tirsdag den 25. august 2015

Jeg elsker salater


Jeg elsker virkelig Salater
Jeg synes, at det kan pifte en ret op, og samtidig kan man lave en masse forskellige salater.

I Rosengårdscentret er der et spisested, der hedder Det Grønne Køkken, hvor man kan blande sin egen salat.
Jeg er helt vild med det spisested.
Jeg elsker deres udvalg af ting, man kan putte i sin salat.

Ofte så blander jeg og Casper en bøtte med salat hver, og så tager vi dem med hjem, hvor vi spiser det herhjemme.

Ligesom jeg kan have lyst til McDonald's, så kan jeg også have lyst til sådan en bland selv salat.
Og det sker ret tit, at jeg får lyst til sådan en. Ikke fordi jeg køber en hver gang, at jeg får lyst til en.

Det mætter utrolig godt, og så er det ret billigt. Det synes jeg i hvert fald.

Kan I også godt lide sådan noget bland selv salat(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar