lørdag den 4. juli 2015

Været ude og plukke jordbær


I går eftermiddags tog jeg og Casper ud til et sted, hvor man kunne plukke jordbær.
Vi fik 4 store bakker med hjem for 66kr.
Det var altså billigt.

Men hvor var det dog varmt.
Der lå lidt halm mellem rækkerne, og det kan jeg ikke tåle, så mine ben slog ud, da vi kom hjem.
Det gik heldigvis hurtigt over. Jeg fik bare nogle røde mærker på benene, som kløede voldsomt.

Hvor er det bare varmt i dag igen.
Jeg sidder med ventilatoren tændt foran mig, mens jeg sidder i stuen.



Jeg ser nok sådan ud som manden på billedet.
Jeg kan ikke klare så meget varme.
Jeg synes, at 25 grader er mere end rigeligt, og når det så nærmer sig de 30 grader, ja så kan jeg da næsten ikke fungerer.

Derfor er jeg heller ikke meget for at tage på ferie til et varmt land, fordi jeg ved, at jeg vil ligge i poolen hele tiden, og jeg vil også gerne ud og se ting, når jeg er på ferie.

Babyerne har det virkelig også varmt for tiden.
De ligger og sover meget og er helt dvaske.
De ligger på nogle af de kølige steder her i lejligheden.

De har lige fået vådkost, da der er meget vand i, og det er en god måde at få noget ekstra væske i babyerne på(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar