mandag den 13. juli 2015

Vores ferie


Casper har nu ferie i 2 uger.
Hvor er det bare lækkert, at hans telefon ikke ringer hver dag kl. halv ti om aftenen, fordi dem fra butikken har spørgsmål.
Eller at de ringer om morgnen på hans fridag og fortæller, at de mangler en medarbejder, eller der er noget, som de ikke kan finde ud af.

Jeg nyder samtidig, at vi bare kan være længe oppe. At vi ikke skal tænke på, at Casper skal tidligt op næste dag.
Selvfølgelig skal vi lidt tidligt op nogle dage, når vi skal noget, men det er slet ikke så tidligt, som Casper plejer at stå op, når han skal på arbejde.

I morgen skal jeg og Casper i Den Fynske Landsby med min mor, og bagefter spiser vi frokost på Jensen's Bøfhus.

På torsdag tager jeg, Casper og Fox til Lolland, hvor vi skal være i Caspers fars lejlighed indtil søndag. Vi har nemlig lånt hans lejlighed.
Vi skal bl.a. i Knuthenborg Safaripark.
Det er rigtig mange år siden, at jeg sidst har været på Lolland.
Så det glæder jeg mig til.

Og skal vi bare slappe af herhjemme og bare nyde, at vi kan lave, hvad vi har lyst til uden at skulle tænke på, hvad tid vi skal i seng eller stå op.

Og så skal vi selvfølgelig også grille nogle gange.
På onsdag kommer Caspers lillebror, hvor vi skal grille.

Jeg nyder så meget, at Casper har ferie(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar