fredag den 31. juli 2015

Sangere jeg ikke bryder mig om


Der er flere sangere, som jeg ikke bryder mig om, men hvor jeg godt kan lide noget af deres musik.

Her er en lille liste over nogle af de sangere, som jeg ikke bryder mig om:

Rihanna

Medina

Nik og Jay

Lady Gaga

Lene Nystrøm

Rihanna har jeg aldrig brudt mig om. Og det er langt fra alle hendes sange, som jeg kan lide. Der er faktisk kun få af dem, som jeg kan lide.

Medina har jeg lidt blandede meninger om. Jeg kan ikke helt svare på, hvorfor. Jeg synes nok bare, at hun af og til virker snobbede. Her er det også kun nogle af hendes sange, som jeg kan lide.

Nik og Jay kan jeg slet ikke lide. Jeg synes, at de er så snobbede og opblæste. Jeg kan til gengæld godt lide mange af deres sange.

Lady Gaga virker lidt underlig, synes jeg. Med hendes mærkelige udklædninger. Her er det også kun få af hendes sange, som jeg kan lide.

Lene Nystrøm ved jeg faktisk ikke, hvorfor jeg ikke kan lide. Jeg elsker de gamle sange fra Aqua, men jeg ved faktisk ikke, om hun stadigvæk laver musik. Jeg ved, at hun har været dommer i et sangprogram, men om hun stadig laver musik, det ved jeg ikke.

Ofte har det noget at gøre med, at jeg synes, at de virker snobbede, og at det er derfor, at jeg ikke bryder mig om dem.

Er der nogle sangere, som I ikke bryder jer om(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar