torsdag den 2. juli 2015

Mine nye Rosendahl Grand Cru glas


Jeg har fået nogle flere Rosendahl Grand Cru glas.
Det er dem, der hedder cafeglas.

Jeg har fået dem igennem YouGov
Jeg har haft svaret på spørgeundersøgelser, hvor jeg har fået point for hver undersøgelse, og derved har jeg sparet point sammen til en kasse med 4 Rosendahl Grand Cru glas.



Jeg har nogle af disse glas i forvejen, men jeg kunne godt bruge flere.
Vi bruger ofte disse glas til, når vi skal have noget at drikke til aftensmaden.
Der kan nemlig være meget i sådan et glas.

For ikke så lang tid siden der fik jeg også min Kay Bojesen abe, som jeg også havde sparet sammen til igennem YouGov.
Den hænger nu fint inde i stuen.

Jeg synes, at det er vildt fedt, at man kan svare på spørgeundersøgelser og så optjene point, hvor man så kan købe alle mulige lækre ting for de point.

Hvis I opretter jer igennem et af de links i fra dette indlæg, så får jeg nogle point, når I har gennemført et bestemt antal undersøgelser.
Når I opretter jer, så får I også sådan et link, så I kan dele det med andre og få point igennem dem.

I kan oprette jer lige Her

Jeg er nu begyndt at tænke over, hvad jeg så vil spare sammen til med mine point(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar