lørdag den 25. juli 2015

Lidt facts om mig


Nu kommer der et nyt indlæg med lidt facts om mig.
Så kan både I, som har været faste læsere i noget tid og de nye læsere lære mig lidt bedre at kende.

Jeg er 1.66 cm høj.

Jeg lider af angstlidelsen OCD.

Der er flere kendte, som jeg ikke aner, hvem er. En af dem er Anne Bech

Jeg har engang gået til basket.

Jeg har tre pennevenner.

Jeg bryder mig ikke om Rihanna som person. Jeg kan dog godt lide noget af hendes musik.

Jeg får meget hurtigt ondt i ryggen fx ved at ligge og sove på en hård seng, så da vi var på Lolland i sidste uge, der lå jeg og sov oven på tre dyner. Og stadigvæk fik jeg ondt i ryggen.

Jeg af afhængig af cola.

Jeg ryger ikke.

Der er flere ord, som jeg synes, der lyder bedre på engelsk end på dansk som fx cheese.

Det var lidt facts om mig.

Har vi nogle af disse ting tilfælles(:?

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. God søndag søde,

    jeg har også spillet basket i en del år og der er også flere kendte jeg ikke ved hvem er :-)
    Til gengæld elsker jeg at ligge i en hård seng.

    Ønsker jer en god dag :-)

    SvarSlet