onsdag den 8. juli 2015

Håber på en ny sæson


Et program som jeg og Casper længe har fulgt med i er Luksusfælden
Jeg er vild med det program.
Jeg synes, at det er så sjovt at se.

Jeg kan blive helt irriteret på nogle af deltagerne, når de modarbejder værterne.
Det er jo dem selv, der har valgt at være med i programmet, så forstår ikke, hvorfor de modarbejder værterne så meget.
Selvfølgelig er der da ting, man kan være uenig med værterne om osv. men at de næsten er imod alt, hvad værterne kommer med af ideer og gode råd, det forstår jeg ikke.



Jeg ved også godt, at det ikke altid er klippet sådan sammen, som det er sket, men jeg tror næppe på, at det er så meget, som nogle af deltagerne siger.
Ofte er det også dem, der har været utilfredse med værternes ideer, der bagefter brokker sig i artikler fra Ekstra Bladet og BT.
Dagen efter et nyt afsnit kan man læse et interview med deltagerne fra programmet aftenen før.

Jeg kan samtidig godt lide, at man kan bruge mange af de gode råd, som værterne kommer med.
Jeg og Casper har taget flere af de råd til os.

Jeg håber, at der kommer en ny sæson her til efteråret(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar