tirsdag den 7. juli 2015

Årh, din store klaphat


Årh Heidi, for fanden da.
Din store klaphat.

Jeg var så utrolig smart forleden at slette alle mine billeder på mobilen.
Jeg skulle have haft slettet en mappe med billeder fra Instagram.
Hver gang jeg lægger et billede på Instagram, så ryger de automatisk ned i en mappe på mobilen.
Der var ved at være mange billeder i den mappe, så den ville jeg slette, så jeg fik mere plads på min mobil.
Når jeg sletter billeder fra den mappe, så bliver de stadigvæk på Instagram, så jeg ville ikke miste dem på Instagram.

Nå, men senere opdager jeg, at jeg ikke havde slettet mappen med billeder fra Instagram men mappen med billeder, som jeg har taget med mobilen.

Der var rigtig mange billeder i den mappe.
Specielt af babyerne.
Jeg har nogle af dem på computeren, men det er langt fra alle sammen.

Det er altså surt. Jeg plejer ellers at tjekke, om det er det rigtige, som jeg sletter.

Jeg slettede så senere mappen med billeder fra Instagram.
Så nu har jeg da masser af plads på mobilen.
Men det er stadigvæk mega øv.

Så må jeg bare i gang med at tage en masse nye billeder(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Kan du på en eller anden teknisk måde gå ind og genskabe dine billeder som du har slettet??
    Det kan jo lade sig gøre på en computer.
    Knus

    SvarSlet