lørdag den 30. maj 2015

Vinderne af mine give aways er


I dag har bloggen fødselsdag, og i den anledning har jeg haft to give aways her på bloggen, hvor man kunne vinde nogle lækre ting til ens dyr.

Inden jeg lige afslører, hvem vinderne er, så vil jeg gerne sige 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at deltage i mine give aways.

Ved hver af de to give aways har jeg skrevet navnene op i to forskellige dokumenter.
Et for den med ting til hunde og et for den med ting til katte.
Da man kunne optjene flere lodder, så har jeg haft skrevet navnene ind i dokumenter.
Dem der har deltaget med to lodder, de har fået deres navn skrevet på to gang.

Jeg har derefter brugt random.org til at finde vinderne med.

Jeg vil starte med at afsløre vinderen i give awayen med ting til hunde.

Det blev nr. 18, og der gemmer Pia Christensen og hendes hund Luna sig bag.
Stort tillykke til jer begge to. Jeg håber, at Luna bliver glad for de lækre ting.
Jeg har sendt en mail til dig.

Så er jeg nået til give awayen med ting til katte.

Det blev nr. 10, og der gemmer Rikke Melgaard sig bag.
Stort tillykke til dig og den eller de katte, som du vil forkæle.
Jeg har sendt en mail til dig.

Endnu en gang stort tillykke til vinderne.

Og endnu en gang 1000 tak til alle jer der havde lyst til at være med(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar: