fredag den 8. maj 2015

Snart færdig


Jeg er i gang med den sidste aflevering i historie, og når jeg er færdig med den, så er jeg helt færdig med det fag. Udover jeg skal til eksamen.
Så mangler jeg bare at blive færdige med de andre fag også.
Det bliver bare så skønt, når jeg har læseferie.

Casper har heldigvis fri i weekenden. Han har arbejdet en del de sidste par uger.
Bl.a. i weekenderne så det bliver rigtig rart med en weekend, hvor vi bare skal slappe af sammen.
Det har jeg virkelig brug for. Bare at det er os to og vores babyer.

Fox har lige været ude og lege med sin kæreste, Nala.
Så han er træt lige nu. Det er jeg også, men jeg må lige få læst lidt i historie,
så jeg kan blive færdig med den sidste aflevering.

Rigtig god weekend til jer, mine kære læsere(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar