fredag den 15. maj 2015

Mit nye magnetarmbånd


For noget tid siden fik jeg det smukkeste armbånd.
Det er et magnetarmbånd.
Magnetsmykker er gået hen og blevet meget populære.
I går da vi var på Middelfart kræmmermarked, der var der flere boder med magnetsmykker.
Der sidder nogen magneter på smykket, og de gør, at blodet flyder lettere igennem, og at ilten i blodet kommer bedre rundt.

Magnetsmykker skulle bl.a. hjælpe på smerter i fx ryggen, hovedet, håndledet, ledsmerter, ved muskelspændinger, forhøjet blodtryk, kolde fingre og tæer og mange andre ting.

Tilbage til mit armbånd.
Lige siden jeg fik mit armbånd, så har det været plantet på min arm.
Undtagen om natten. Men for at få virkning af smykket, så skal man gå med det mindst 6 timer pr. dag. Det har jeg også gjort.
Jeg læste, at man også kunne få nogen bivirkninger i starten som fx ondt i hovedet.
Den første dag havde jeg ondt i hovedet.
Men jeg mærkede hurtig en positiv effekt. Det overraskede mig lidt, fordi jeg havde læst, at der var nogen, der ikke kunne mærke en forskel, så jeg havde egentlig tænkt, hvorfor skulle det virke på mig? Er det ikke for godt til at være sandt?
Men nej, det er ikke for godt til at være sandt.
Jeg har døjet meget med kvalme. Pludselig kunne jeg få en voldsom kvalme, så jeg blev nødt til at sidde helt stille i nogen minutter med lukket øjne.
Den kvalme er nu væk.
Og den hovedpine jeg som regel har et par gange om ugen, den er også væk.
Jeg er virkelig imponeret over det.

Mit smykke er fra hjemmesiden Rehnés of Denmark
De har et stort udvalg af magnetsmykker.
Nogen af smykkerne kan også bruges til mænd, så det er ikke kun til kvinder.









Udover at det har en effekt på min kvalme og min hovedpine, så er det et utrolig smukt armbånd.
Det er virkelig af god kvalitet, og det kan man også mærke og se på armbåndet.

I kan finde mit armbånd lige Her

Jeg vil også lige tippe jer om, at de har en konkurrence på deres Facebook, hvor man kan vinde et fint smykke.
I finder deres facebookside lige Her

I kan også se på deres facebookside hvilke markeder, de kommer ud på, hvor de har en bod med deres smykker.

Et andet tip jeg vil give videre, det er, at man kan bestille et homeparty, hvor man har inviteret nogen venner og familie, og så kommer der en sælger ud og fortæller om smykkerne, viser dem frem, og så kan man købe smykkerne.
Hvis man bestiller sådan et homeparty, så får man et stykke med en værdi på op til 400kr.
I kan bestille sådan et homeparty lige Her

Jeg er utrolig glad for mit armbånd. Og jeg er virkelig positiv overrasket over, at jeg kunne mærke en effekt og specielt så hurtigt.

Dette er ikke et sponsoreret indlæg. Det er et armbånd, jeg har fået i gave, og hvor jeg selv har valgt at skrive om det, fordi jeg er så glad for det.
Ligesom dengang hvor jeg havde købt de der næsestrips til at fjerne hudorme med. Der skrev jeg også et indlæg med, hvor positiv jeg var over købet.

Men jeg kan i hvert fald klart anbefale jer denne side.

Har nogen af jer prøvet magnetsmykker før(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar