lørdag den 25. april 2015

Smoothies med grøntsager


For nogen dage siden skrev jeg et indlæg omkring grøntsagsjuice.
Denne gang vil jeg skrive lidt om smoothies med grøntsager.
Jeg har ikke prøvet at lave smoothies med grøntsager.
Jeg har dog en bog med opskrifter med smoothies, og der er bl.a. nogen med grøntsager.

Jeg fandt en artikel omkring Grøntsagssmoothies
Jeg synes, at nogen af dem ser lækre ud, men når jeg så ser, at der er spinat i, så mister jeg lidt lysten til at lave dem, fordi jeg ved ikke, om jeg kan lide spinat, og ligesom med grøntsagsjuice så har jeg en forestilling om at smoothies med grøntsager ikke smager godt.
Men jeg har virkelig overvejet, om jeg skal prøve at lave en og så se, hvordan den smager.





Billederne har jeg lånt fra artiklen inde fra Elle

Jeg synes, at disse smoothies ser lækre ud. Men det er det med, at der er grøntsager i, der skræmmer mig. Jeg kan godt lide grøntsager.
Men det er nok bare en forestilling i hovedet med, at juice og smoothies er med frugter og ikke grøntsager.

Men jeg overvejer at prøve at lave en grøntsagssmoothie, fordi det er en god måde at få nogen ekstra vitaminer på.

Nu må vi se, om jeg tør at kaste mig ud at prøve at smage det(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar