mandag den 20. april 2015

Sange på hjernen


Jeg har fået to sange på hjernen.
De er begge to gamle sange. Den ene har jeg vist hørt før, da jeg var barn, men den anden har jeg ikke haft hørt før. Ikke før jeg hørte den for et par uger siden.



S.O.A.P. - S.O.A.P. Is in the air



Danny Kool - Senorita

Den med Danny Kool mener jeg, at jeg har hørt, da jeg var barn, men jeg har i hvert fald hørt en af hans sange før, men S.O.A.P. har jeg aldrig hørt før, men det kom af, at jeg læste en artikel med, at Daniel/Danny Kool havde startet en burgerbar, og så søgte jeg på Danny Kool, og der stod der, at hans to søstre var dem fra S.O.A.P. og så søgte jeg på deres sange på YouTube, og nu har jeg fået den sang fra S.O.A.P på hjernen.
Det har jeg også med Danny Kools sang, men specielt den sang fra S.O.A.P. sidder fast nu.

Jeg kan godt lide at sidde og lytte til gamle sange. Synes, at der er mange gamle sange, som er gode(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar