tirsdag den 21. april 2015

Hvad skal jeg bage?


Jeg har sådan en lyst til at bage i denne uge, men jeg er i tvivl om, hvad jeg skal bage.

Jeg sad lige og kiggede inde på Femina, og der faldt jeg over en opskrift på en Chokoladekage med banan
Den lyder lækker. Og så kan man jo skære kagen i flere dele og fryse ned, så man har til andre gange.
Men jeg overvejer også at bage bananmuffins med chokoladestykker i.
Dem kan man også fryse ned, og de er meget lette at lave.

Men jeg overvejer også at bage boller. De kan også fryses ned, og så er der morgenmad til weekenden.
Jeg vil ikke bage alle tingene. Kun en af tingene men så er spørgsmålet bare hvilken en af tingene, som jeg skal bage.

Det må jeg lige gå og tænke lidt mere over, inden at jeg beslutter mig for, hvad jeg skal bage(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar