onsdag den 29. april 2015

Fine wallstickers


Jeg elsker virkelig wallstickers. Jeg synes, at det er en god måde at gøre ens hjem lidt personlig på.
Vi har også wallstickers i hjemme.
Det er både citater og figurer.

En hjemmeside der sælger fine wallstickers, det er Nicetapet.dk
De har bl.a. wallstickers med Frozen, Peter Pan, Violetta og Fodboldspillere

Jeg har her fundet nogen af de wallstickers, som jeg personligt synes er fine.









Specielt den med kattene er jeg vild med.
Det er lige noget for en dyreglad-pige som mig med en wallsticker med katte.

Jeg synes, at det er et rigtig fint udvalg, at de har af wallstickers samt, at priserne er billige.

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar