torsdag den 9. april 2015

Det ser vi for tiden


Jeg og Casper er lige begyndt på sæson 5 af The Good Wife.
Den er bare så god. Før vi begyndte på den, der så vi sæson 4 og 5 af White Collar.
Alle 5 sæsoner af White Collar er på Netflix.

Jeg er selv i gang med at se Pretty Little Liars sæson 4, som jeg fik af Casper i fødselsdagsgave.
Jeg har dog kun nået at se et afsnit, men den er rigtig god.


Før jeg begyndte på Pretty Little Liars sæson 4, der så jeg en serie på Netflix, som hedder Bloodline.
Den er også god. Man skulle lige ind i den, men til sidst var den rigtig spændende.
Det er en ny serie, der er kommet på Netflix.

Jeg og Casper følger også med i The Blacklist sæson 2 på Viaplay. Der kommer hele tiden nye afsnit. Vi var også i gang med at se nogen programmer blandt andet Luksusfælden, men vi venter med at se de programmer færdig efter, at vi har set sæson 5 af The Good Wife færdig, fordi så har vi stadigvæk lidt at se bagefter.

Følger I med nogen gode serier eller nogen gode programmer for tiden(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar