onsdag den 15. april 2015

Anderledes børnenavne


Jeg fandt en artikel inde på Vi Unges hjemmeside, som handler om kendte, som har brugt nogen lidt anderledes Børnenavne

Den artikel er ret sjov at læse, synes jeg.
Man kan se et billede af barnet. Der står så barnets navn, hvor gammel barnet er, hvem forældrene er, og så står der, om barnet har nogen søskende, og hvis barnet har nogen søskende, så står deres navne der også.
Så kan man se, om de børn også har nogen lidt anderledes navne.

Jeg elsker at læse om anderledes navne til børn, hunde og katte.
Jeg synes, at det er sjovt at se, hvilke navne folk bruger til deres børn og deres babyer ( Med babyer mener jeg deres dyr.)

Her er nogen af eksemplerne fra artiklen.
Geri Halliwell fra Spice Girls, hendes datter hedder Bluebell.
Ashlee Simpsons barn ( Ved ikke, om det er en dreng eller en pige?) hedder Bronx Mowgli.
Jeg tror, det er en dreng, da jeg synes, at Bronx lyder som et drengenavn, og Mowgli var en dreng i Junglebogen. Jeg vidste faktisk ikke engang, at hun havde et barn. Det viser vist, hvor meget jeg følger med i de kendtes liv, hehe.

Alicia Keys søn hedder Egypt.
Nicole Kidmans datter hedder Sunday Rose.

Jeg synes, at nogen af navnene fra artiklen, at de er ret søde.
Der er nogen af dem, der er lidt mere anderledes end andre.

Paris Hilton har engang udtalt, at når hun fik et barn, så skulle barnet hedde London.
Det ved jeg så ikke helt, om jeg synes, at man kan kalde et barn.

Men det er op til dem, hvad de vil kalde deres børn og babyer,
men derfor må man jo godt have en mening om det alligevel(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar