torsdag den 30. april 2015

28 år


I dag har min dejlige Casper fødselsdag, hvor han bliver 28 år.
I morges blev der sunget fødselsdagssang for ham, og bagefter fik han gaver.

Jeg har her til formiddag været over i Føtex for at købe en jordbærtærte, da Casper elsker jordbærtærte.
Til aftensmad skal vi nok have mad fra Bull, hvor vi bare hygger herhjemme med at se noget godt i fjernsynet.

Jeg har også en lille ekstra gave til ham, som han først får senere.
Jeg er så spændt på at give ham den.
Han ved godt, at han får en ekstra gave, men han ved ikke, hvad det er, at han får.



Hvor er jeg bare taknemmelig for, at jeg har ham og babyerne.
Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skulle gøre uden dem.

Jeg glæder mig til, at Casper får fri fra arbejde, så vi kan fejre hans fødselsdag(:

Kram Heidi(: 

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med Caspers fødselsdag :-)
    I må have en dejlig aften og du må hilse ham mange gange fra Maria og jeg. Vi håber alt står vel til hos jer.
    Maria blev kørt på sygehuset med ambulancen i sidste uge, men er heldigvis hjemme igen og skal nu til forskellige undersøgelser.
    Så jeg hilser fra hende.
    God fødselsdags aften :-)
    Tina

    SvarSlet