søndag den 8. marts 2015

Vi er begyndt at kigge på hus


Jeg og Casper er begyndt at kigge på hus.
Vi har været ude at se på 2 huse.
Det ene var meget lille, og det andet var mere os, men vi er kommet i tvivl, om det overhoved er den by, vi vil bo i, hvor vi har kigget på hus.

Vi vil gerne blive i Odense.
Så vi er begyndt at kigge lidt på huse her i Odense, men der er langt mellem de gode huse.
Men nu er vi i hvert fald blevet klogere på, hvad det er, at vi søger efter.
Vi er nu helt klar over hvor stort, huset ca skal være, eller hvor lille det ikke skal være, og hvor det nogenlunde skal ligge henne.

Så det er virkelig spændende. Men der kan godt gå lang tid, før vi finder det helt rigtige, men jeg er også glad for at bo her, hvor vi gør, fordi vi har fået så mange gode venner.
Det betyder meget for mig i min hverdag, hvor jeg studerer hjemmefra, at jeg har nogen at ses med.
Det at man lige står og snakker i en halv time, det gør meget for mig. Så får jeg set folk og kommer lidt ud blandt andre.

I dag skal Fox ud og lege med sin kæreste, Nala.
I går var jeg og Casper ved stranden med Fox sammen med Nala og dem, der har hende.
Det var hyggeligt at gå dernede og se hundene løbe rundt og lege sammen.
Så det betyder meget for mig, at jeg har fået nogen gode venner, og det gør også, at jeg har svært ved at skulle flytte, så det at vi vil blive boende i Odense, det gør, at jeg alligevel ikke har så langt hen til vores venner i forhold til, hvis vi flyttede væk fra Odense.

Så vi kigger stadig på hus, men det er samtidig sat lidt på standby, da der er langt mellem de gode huse(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi!
    Jeg har nomineret dig til en blog award :)
    Du kan se mit indlæg her
    http://www.sarahnadia.com/2015/03/leibster-blog-award.html

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Sarah(:
      Den vil jeg prøve at få svaret på en af dagene(:

      Slet