tirsdag den 10. marts 2015

Til casting


I dag har jeg og Casper været i Århus, hvor vi var til casting for et nyt quiz-program.
Jeg og Casper var blevet udvalg til at komme til casting.
Vi gik desværre ikke videre til udvælgelsesrunden.
Men det var sjovt at være med til castingen.

Jeg er selvfølgelig ærgerlig over, at vi ikke gik videre, men sådan er det. Jeg er bare glad for, at vi var nogen af de heldige, der blev valgt ud til castingen.

Bagefter gik jeg og Casper lidt rundt oppe i byen, inden vi kørte mod Odense igen.
Jeg har i hvert fald haft en rigtig god og hyggelig dag sammen med Casper(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Kæreste Heidi,

    det lyder da dejligt at du og Casper blev udvalgt til casting :-)
    Øv I ikke gik videre, men som du siger var oplevelsen god.
    Jeg var også engang med i en casting til den quiz hvor svaret gives og man skal stille spørgsmålet.

    Knus og god dag og hilsner fra Maria også
    Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var øv, at vi ikke gik videre, men vi fik da en god dag ud af det(:

      Ej, hvor sjovt, at du har været til casting på det program(:

      Rigtig god dag til dig og Maria.

      Slet