tirsdag den 31. marts 2015

Mine fødselsdagsgaver


Jeg fik nogen rigtig gode gaver til min fødselsdag.
Dem vil jeg vise jer her i dette indlæg.



Jeg fik disse fine ting med Mumitroldene



Jeg fik også Pretty Little Liars sæson 4 og brevpapir, klistermærker og noget fint tape.
Samt jeg også fik penge.

De fine ting med Mumitroldene fik jeg af min søster og hendes kæreste.

Brevpapiret, klistermærkerne og tapen fik jeg af min oldemor, plus jeg også fik nogen penge af hende.
Af Casper fik jeg Pretty Little Liars sæson 4, plus jeg også fik nogen penge fra ham.
Af min mor har jeg fået penge, og jeg fik også penge fra nogen af min oldemors venner.

På torsdag kommer min veninde, Camilla og hendes kæreste og fejrer mig og Casper, så der får jeg også gave.
Samt fredag skal vi på Jensens Bøfhus med Caspers forældre, hvor vi bagefter skal hjem til os og have kaffe og kage, så der får jeg også gave af dem.

For nogen uger siden fik jeg også gave fra nogen af vores venner.
Der fik jeg et gavekort til Matas og 2 små skintonics.

Jeg er i hvert fald meget glad og meget taknemmelig for alle mine gaver(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar