mandag den 23. marts 2015

Lækre grovboller


Jeg tror, at når jeg næste gang skal bage boller, at jeg der vil prøve at bage Grovboller
Jeg fandt en artikel på Ude og Hjemme, hvor der er 7 opskrifter til boller.
Nogen af dem er kerneboller og grovboller.

Jeg har før bagt grovboller. Der brugte jeg bare den opskrift, som jeg plejer, når jeg skal bage boller, og så erstattede jeg noget af det almindelige mel med noget rugmel.
Men jeg tror, at jeg næste gang vil prøve at bruge en af opskrifterne fra den artikel.

Jeg kunne også godt finde på at bage boller med rosiner i på et tidspunkt. Det elsker jeg. Men Casper kan ikke lide boller med rosiner i, så det plejer vi ikke at bage herhjemme.
Men det har jeg også længe tænkt på, at jeg gerne ville bage.

Jeg håber, at jeg snart får noget mere overskud til at bage igen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar