lørdag den 14. marts 2015

Liebster blog award


Jeg er blevet nomineret til Liebster blog award af søde Sarah
1000 tak, fordi du har nomineret mig.

Reglerne for LBA:

1. Skriv et indlæg om din nominering.
2. Hver person skal skrive 11 andom ting om dig selv.
3. Svar på spørgsmål du er blevet stillet.
4. Nominer selv nogle bloggere i dit indlæg.
5. Stil de nominerede 11 nye spørgsmål.
6. Gør dem opmærksom på din nominering.



11 random ting om mig selv:

1. Jeg har en vane med at nulre mit hår, fordi det gør mig beroliget.
2. Jeg sover med ørepropper hver nat.
3. Jeg er meget følsom.
4. Jeg ser sjældent film, men jeg ser til gengæld mange serier.
5. Da jeg og min tvillingsøster, Kamilla boede hjemme, der havde hun altid meget slik, så når hun ikke var hjemme, så gik jeg ofte ind og tog noget af hendes slik.
6. Når jeg ikke kan sove om natten, så ligger jeg og spiller Candy Crush.
7. Jeg har så meget højdeskræk, at jeg ikke engang står at gå på en badebro, fordi jeg føler, at jeg bliver svimmel.
8. Jeg bruger kontaktlinser.
9. Jeg måler 1.66 cm i højden.
10. Jeg bryder mig generelt ikke om at skrive smser, fordi jeg føler, at det tager så lang tid at skrive en sms på min mobil.
11. Det højeste antal smser som jeg har sendt på en dag er 600 smser. Det var, da jeg var teenager.

Mine svar til Sarahs spørgsmål:

1. Hvor gammel var du, da du fik din første rigtige kæreste?

Jeg var 14 år, da jeg fik min første rigtige kæreste. Det holdte kun lidt over en måned.

2. Hvad ser du mest frem til i 2015?

Der er flere ting, som jeg ser frem til i år 2015. Jeg ser frem til sommeren, men jeg ser også frem til, at jeg og Casper skal til London til efteråret.

3. Hvad er din favorit drik?

Det er helt klart cola.

4. Hvad er dit største ønske?

Mit største ønske er, at jeg, Casper, vores dejlige babyer er raske, og at der ikke sker os noget.

5. Hund eller kat?

Jeg er nok mest til katte. Ikke fordi jeg ikke kan lide hunde. Jeg har jo selv en dejlig lille en herhjemme, men katte har altid fascineret mig.

6. Hvilken årstid er din favorit?

Helt klart forår. Der er det ikke for koldt, men heller ikke for varmt. Jeg kan godt lide, at man kan begynde at gå i nederdel og have ballerinaer på, men det skal ikke være for varmt.

7. Hvordan var du som teenager?

Jeg var lidt stille som teenager, men jeg kunne godt have mine humørsvingninger, hvor jeg lagde mig ned på gulvet og skreg som en tosse. Men det gik over efter en periode.

8. Hvis du skulle købe en ting uden at skulle tænke på pris, hvad ville du så købe? (Du kan ikke sælge det igen)

Det må nok være en Burberry taske. Sådan en ønsker jeg mig meget.

9. Hvordan slapper du bedst af?

Jeg slapper bedst af ved at sidde og se en god serie sammen med Casper og vores babyer, men jeg slapper også godt af ved at ligge og spille Candy Crush.

10. Hvis du kunne møde en kendt person, hvem ville du så allerhelst møde?

Den er lidt svær. Der er mange kendte, som jeg gerne vil møde.
Men jeg tror, at det må være Mille Dinesen. Fra jeg så hende første gang i filmen Nynne, så har jeg været vild med hende. Så det ville være stort at møde hende.

11. Hvis dit liv var en film, hvilken film ville du så helst være?

Det ved jeg faktisk ikke. Det kan jeg faktisk ikke svare på. Jeg er ikke så meget til film nemlig.

Jeg nominerer:

Blog about Mia

Mizzepii

Mettes hjørne

Marstrand

I skal svare på følgende spørgsmål:

1. Hvor gammel er du?
2. Samler du på noget? Det kan være alt lige fra neglelakker til kuglepenne.
3. Hvis du skulle beskrive dig selv med 3 ord, hvilke 3 ord ville du så bruge?
4. Har du dyr? Hvis ja, hvilke?
5. Hvor lang tid har du blogget?
6. Hvor mange tasker har du, hvis du altså har nogen?
7. Hvor tit går du med makeup?
8. Kan du godt lide at lave mad?
9. Hvilken ting er den bedste ting, som du har købt til dig selv?
10. Hvilke sprog kan du?
11. Hvis du skulle være med i Hvem vil være millionær, hvem ville du vælge at tage med? Og hvorfor lige den person?

Jeg håber i hvert fald, at I har lyst til at være med(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Ej hvor hyggeligt - Tak for nomineringen! Den glæder jeg mig til at lave :)

    SvarSlet
  2. Tak for nomineringen, jeg har først set det nu, så hvis det ikke er forsent så er jeg med! :)

    SvarSlet