søndag den 15. marts 2015

Gode film med Dirch Passer


Jeg har altid været vild med film med Dirch Passer
Og jeg er stadig vild med de film, hvor han er med i.

Jeg har lavet en liste over nogen af de film, jeg rigtig godt kan lide, hvor Dirch Passer er med i:

Ved Kongelunden.
Dyrelægens plejebørn.
Baronessen på benzintanken.
Støv på hjernen.
Det støver stadig.
Støv for alle pengene.
Passer passer piger.
Sommer i Tyrol.
Sjov i gaden.

Der er selvfølgelig flere, som jeg godt kan lide, men det er specielt disse her, som jeg rigtig godt kan lide.
Sommer i Tyrol har jeg først set her indenfor de sidste par år. Den havde jeg ellers ikke set før, men den er altså rigtig god.
Ved Kongelunden er en af mine yndlings.
Den er jeg så vild med. Stemningen der er i filmen er jeg vild med.

Er der nogen film med Dirch Passer, som du specielt godt kan lide(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar