torsdag den 12. februar 2015

Smoothies fra min nye Smoothie Twister


I julegave fik jeg en Smoothie Twister af Caspers forældre.
Det er en blender, hvor man kan drikke direkte fra det rør, som man blender frugten i.
Man skal bare lige udskifte toppen, hvor knivene sidder i, om til et låg, hvor man så kan drikke direkte derfra.

Den er så nem at bruge, og så kan den gå i opvaskeren. Altså ikke selve bunden hvor man sætter røret i. Jeg har brugt den utrolig meget. Jeg bruger den næsten hver dag.





Den smoothie der er på det første billede, det er den smoothie, som jeg plejer at lave.
Den er med frosne jordbær, frosne blåbær, en banan og mælk.
For tiden bruger jeg dog brombær i stedet for blåbær.

Den smoothie der er på det andet billede, det er en, som jeg har lavet fra den bog med opskrifter i, som der fulgte med blenderen.
Der er en masse forskellige opskrifter på smoothies og juice.
Denne er nok egentlig en juice, men jeg kalder det bare for en smoothie.
Der har jeg brugt appelsiner, klementiner og saften fra en citron.
Jeg kan ikke huske, om det var en eller to appelsiner, men det var i hvert fald tre klementiner.
Den tog lang tid at lave, fordi appelsinerne og mandarinerne skulle skrælles, skæres i stykker og de sten, der nu var, de skulle fjernes.
Så den tog lidt længere tid end den, som jeg plejer at lave, men den var god.
Der var meget frugtkød i, og det kan jeg rigtig godt lide.

Jeg er rigtig glad for min nye Smoothie Twister. Jeg kalder det egentlig bare for en smoothie blender.
Jeg kan i hvert fald godt anbefale denne Smoothie Twister(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar