fredag den 20. februar 2015

Sandhedens time


Jeg faldt over en artikel, som handlede om Sandhedens time
Jeg elskede at se det program.
Det var virkelig nogen slemme hemmeligheder, som kom frem.
Det var mest spændende jo vildere, de hemmeligheder var, men samtidig havde jeg det sådan, at hvorfor meldte man sig til sådan et program, hvis man havde sådan nogen slemme hemmeligheder, som kunne have konsekvenser for ens liv bagefter?
Men jeg synes stadigvæk, at det var vildt spændende.
Det er ærgerligt, at de ikke laver det program længere.

Da jeg læste den artikel, så kom jeg til at tænke på hvilke andre gode programmer, som der engang var. Jeg kom til at tænke på Deal or no deal. Altså den danske udgave af programmet.
Det var også spændende, synes jeg.

Er der nogen programmer, som I savner(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar