fredag den 27. februar 2015

Loppemarkeder


Jeg elsker at tage på Loppemarkeder
Ja også kræmmermarkeder er jeg også vilde med.
Min mor tog mig tit med ud på loppemarkeder og kræmmermarkeder.
Så måske er det derfor, at jeg er vild med det i dag.

Casper er heldigvis også vild med at tage på loppemarkeder og kræmmermarkeder.
Jeg kan specielt godt lide kræmmermarkeder, da der både er butikker, der er ude at sælge og private, som sælger ud af deres ting.

Nu nærmer foråret sig, så begynder der at komme flere loppemarkeder og kræmmermarkeder.

Her er en lille liste over hvilke loppemarkeder og kræmmermarkeder, der plejer at komme på Fyn:

Om sommeren er der hver søndag loppemarked på Odense Havn.

Lillebælt Marked, som jeg også kalder Middelfart kræmmermarked. Det kommer vist i maj i år.
Det varer altid torsdag-søndag.

Gelsted Marked.

Egeskov Marked.

Jeg har været nede på havnen en gang til loppemarked. Det kunne jeg også godt tænke mig, at vi gjorde igen i år. Bare for lige at kigge om der er nogen gode ting.
Sidste år var jeg på Middelfart kræmmermarked med Casper, min veninde Camilla og hendes kæreste.
Det var rigtig hyggeligt.
Da jeg var yngre, der var jeg også på Gelsted Marked, men jeg har aldrig været på Egeskov Marked.

Jeg ved, at der vist også er et loppemarked hvert år i Odense i en hal nede i centrum, men jeg kan bare ikke huske, hvad det hedder.

Hvis I kender til nogen loppemarkeder eller kræmmermarkeder, som er der hvert år, så må I meget gerne sige til, da jeg elsker at opdage nye steder(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar