fredag den 13. februar 2015

En weekend med bagning


Casper har heldigvis fri i weekenden.
Det elsker jeg, når han har. Det har han heldigvis i denne weekend.
I dag skal jeg bage cupcakes, hvor jeg prøver noget andet frosting end den, jeg prøvede i sidste uge.

Men jeg overvejer at spørge Casper, om han vil være med til, at vi i morgen bager Pizzasnegle
Det er rigtig lang tid siden, at vi gjorde det sidst. Jeg tror, at det er 1,5 år siden, at vi sidst bagte pizzasnegle.
Men de er lette at lave, og så kan man fryse dem ned.
Det er så let bare lige at kunne tage nogen pizzasnegle op fra fryseren.
Jeg håber, at han vil være med til at bage dem i morgen.
Det er så hyggeligt, når vi bager sammen, men det sker ofte kun, når Casper har fri i weekenderne, eller hvis han har fri i nogen hverdage.

Men i aften skal jeg i hvert fald bage cupcakes(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Lyder som en virkelig god og skøn weekend :)

    God weekend
    www.kaathrinejohansen.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Det var også en god weekend(:

      Slet