tirsdag den 17. februar 2015

En smuk hud


Jeg synes, at jeg selv har let ved at få en Uren hud
Men jeg synes dog ikke, at jeg har en helt vild grim hud.
Af og til er min hud smuk, men jeg har ofte en del hudorme og knopper.
Jeg har ikke så mange bumser.
Jeg får selvfølgelig en bums i ny og næ.
Jeg har aldrig haft problemer med, at jeg havde mange bumser.
Det med mange hudorme det er faktisk først kommet her de seneste år.

Jeg renser min hud hver dag med en skintonic fra Matas. Den fra deres serie med striber.
Den har jeg brugt i snart 10 år.
Den er også god til at fjerne makeup med.
Så bruger jeg en gele til under øjnene fra Melissa creme.
Udover det bruger jeg ikke andre produkter til mit ansigt.

Jeg bruger også de der næsestrips. Ikke de der sorte masker, men bare en næsestrips, som man bl.a. kan købe i Matas, Føtex og Bilka. Dem jeg køber, der er også en strips til hagen og til panden.
De er virkelig gode til at fjerne hudorme med.
Specielt på næsen.

Men jeg har også nogen hudorme eller knopper på kinderne.
Det er mest dem, jeg tænker på, når jeg skriver, at jeg ikke har en smuk hud.
Jeg har altid nogen knopper der på kinderne, men nogen gange er der mange og andre gange ikke mange.
Men før andre kan se dem, så skal de nok stå sådan ret tæt på.
Men jeg tænker over det med mine hudorme og knopper.
Så er der også det med, at man kan spise sig til sund hud.
Jeg tror også, at det er vigtigt at drikke godt med vand, og det gør jeg vist ikke.
Så det kan være, at jeg burde prøve det og se en virkning.
Nu er vand også generelt godt for kroppen, så det skader jo heller ikke ligefrem at drikke mere vand.

Har I nogen gode råd mod uren hud(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar