tirsdag den 3. februar 2015

En gåtur i sneen


For noget tid siden da der var kommet sne, der var jeg, Casper og Fox ude at gå tur i sneen.
Eller i hvert fald det der var tilbage af den.
I går og i dag er der kommet okay godt med sne.
I går og i dag har det sneet meget af dagen.

Men da vi var ude og gå i sneen, da der var kommet noget der for noget tid siden, der havde jeg taget mit kamera med, hvor jeg fik taget lidt billeder.
Dem vil jeg gerne vise jer i dette indlæg.













På en måde synes jeg, at det er hyggeligt med sne, men jeg synes også, at det er træls, at det er glat, og at der er mere glat. Og det er også træls, når der er meget sne på vejene.
Det er der dog heldigvis ikke her. Der er der ryddet for sne. Håber, at det bliver ved med at være sådan.

Har I fået meget sne(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar