fredag den 16. januar 2015

Lækre ting til kontoret


Herhjemme har vi ikke decideret et kontor.
Vores skrivebord står i soveværelset.
Det er mest Casper, som bruger det. Jeg bruger det kun, når jeg skal bruge printeren.
Casper har indrettet det med nogen af hans ting som nogen diplomer for nogen kampe, som han har været med til, en medalje og billeder.

Hvis vi havde et værelse mere, så ville vi nok bruge det til kontor.
Der er så mange fine ting, som man kan få til at indrette ens kontor med.

Hertels har næsten alt, hvad man skal bruge til at indrette ens kontor med.
De har virkelig et stort udvalg.
De har bl.a. en masse Skriveredskaber
Der er både kuglepenne, fiberpenne, tusser og blyanter og mange andre skriveredskaber.

Hertels går meget op i miljøet og i at skåne det.
Bl.a. går de op i genbrug, hvor de samler kundernes gamle tonerpatroner sammen, hvor de så afleverer dem på genbrugen. Og det samme gør de også med batterier.
Hvis I vil læse mere om, hvordan de prøver at skåne miljøet, så kan I gøre det lige Her

Jeg kan i hvert fald anbefale jer at tage et kig forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

2 kommentarer:

  1. God weekend kæreste Heidi,
    dejlig hjemmeside og der bestemt noget der, som jeg vil kunne bestille hjem :-)
    Før i tiden havde jeg eget kontor her på gården og ovenpå har vi alle værelserne, soveværelse og børneværelser.
    Men da jeg kom ud for ulykken og er blevet dårligt gående, falder jo ofte også ned af alle trapperne, så måtte min seng ned i kontoret, så har det nok lidt ligesom jer.
    Tak for tippet med siden :-)
    Og nyd weekenden.
    Tina fra "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også flere ting, som jeg ville kunne bestille hjem fra den side(:
      Det var så lidt, søde Tina(:

      Slet