fredag den 23. januar 2015

Lækre muffins


Jeg overvejer snart igen at bage Muffins
Det er ved at være et godt stykke tid siden sidst, at jeg bagte muffins.

Engang havde Amo sådan en pulverblanding med chokolademuffins med mørke chokoladestykker i.
De muffins smagte så godt, men de har desværre ikke den blanding mere.
Nu har de en med mørk og hvid chokolade stykker i.
Det er ærgerligt, at de ikke har den blanding mere.

Men ellers har jeg før bagt bananmuffins med chokoladestykker i.
Det er fra bunden af, at jeg laver den.
De smager så godt.
Dem har jeg lavet et par gange efterhånden.
Jeg plejer at fryse nogen af dem ned, så kan man lige tage nogen op til en aften, eller til hvis man får gæster.
De smager stadigvæk rigtig godt, selvom de har været frosset ned.

Jeg overvejer at bage dem snart igen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar