tirsdag den 20. januar 2015

Lidt hjælp til rengøringen


Jeg hader at gøre rent.
Jeg synes, at det er så kedeligt, men det er jo noget, der skal gøres.
Når jeg nogen gange tørrer af, så trækker karkluden spor efter sig med fx noget støv, så jeg bliver nødt til at tørre af flere gange.
Specielt i blanke overflader ses det tydeligt, men nu er der hjælp at hente.

Gemmas har fået nogen microfiberklude, som man kan bruge til, når man gør rent.
I microfiberkludene har trådene den egenskab, at der er huller i, og det gør, at kludene er gode til at opfange væske og snavs og trækker det med ind i kluden.
Så undgår man at trække spor med sig, når man tørrer af.
I kan finde microfiberkludene lige Her

Kludene fås i en masse fine farver.



Før jeg så disse klude på hjemmesiden, så vidste jeg faktisk ikke, at der fandtes sådan nogen klude.
Der er 10 klude i forskellige farver i en pakke.
Samt at man får rabat, hvis man køber to pakker i stedet for en og fire pakker i stedet for to.

Udover disse microfiberklude så har hjemmesiden en masse andre fine ting.
Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar