torsdag den 29. januar 2015

Kendte jeg har mødt flere gange


Jeg har engang lavet et indlæg, hvor jeg fortalte, at jeg godt kan lide at lave lister med forskellige ting. Jeg har lister med hvilke danske film, jeg har set, hvilke serier jeg har set, og hvilke kendte jeg har mødt.

Nogen af de kendte der står på min liste med kendte, som jeg har mødt, dem har jeg mødt flere gange.
Det er ikke så mange kendte, som jeg har mødt flere gange, men nogen stykker er der da.

Disse kendte har jeg mødt flere gange:

Henning Jacobsen, som er ham, der spiller Jørgen fra KIMs reklamerne.

Kim Larsen.

Amin Jensen.

Bryan Rice.

Uffe Holm.

Henning Jacobsen har jeg mødt to gange, og begge gange var som Jørgen fra KIMs reklamerne.
Det var begge gange ude i Bilka.

Kim Larsen har jeg mødt tre eller fire gange. Den ene gang til en koncert, hvor han spillede. De andre gange har jeg mødt ham nede i byen, hvor han kom cyklende.
Han bor nemlig også i Odense.

Amin Jensen har jeg mødt to gange. Den ene gang til et foredrag, hvor han fortalte om, da han besteg et bjerg. Anden gang det var til et stand-up show med ham.

Bryan Rice har jeg mødt to gange. Den ene gang til en koncert, hvor han spillede. Anden gang var i Tarup Centeret, hvor han var med i noget show af en eller anden form.
Bagefter stod jeg og snakkede med ham, hvor jeg også fik hans autograf, og hvor jeg fik taget billede af mig sammen med ham.

Uffe Holm har jeg mødt to gange. Den første gang var til et stand-up show med ham. Det var første gang, at jeg var inde og se stand-up.
Anden gang var i Tarup Centeret, hvor han også lavede stand-up.
Der var det gratis at se det.

Jeg går lidt op i det med hvilke kendte, som jeg har mødt.
Jeg ved ikke hvorfor, men synes, at det er lidt fedt at møde kendte.

Er der nogen kendte, som I har mødt flere gange(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar