søndag den 25. januar 2015

Hvad er sundt hår?


Jeg har tit tænkt på, hvad der egentlig menes med at have Sundt hår
Jeg tror måske, at det er forskelligt fra person til person med, hvad man synes, sundt hår er.

Jeg synes selv, at jeg har sådan okay sundt hår.
Mit hår er ikke skadet.
Men hvis man definerer på, at sundt hår er, når man bruger hårkur osv. så har jeg ikke sundt hår.
Jeg bruger kun shampoo. Jeg bruger ikke længere conditioner, fordi det tog 20 minutter længere tid for mig at vaske hår pga. tvangshandlinger.
Jeg bruger ikke hårkur. Jeg bruger ikke varmebeskyttelse, når jeg glatter hår,
men jeg bruger tilgengæld ikke voks og hårlak.
Jeg føntørrer ikke mit hår. Jeg ejer faktisk ikke engang en føntørrer.
Jeg glatter ikke hår så tit. Et par gange om måneden.
Jeg farver også sjældent hår mere.
Når jeg har været i bad, tørrer jeg håret med et håndklæde og venter med at redde mit hår til, at det er blevet tørt.
Jo, jeg har da lidt skæld efter, at jeg holdte op med at bruge conditioner, men sådan er det.
Ellers vil jeg da mene, at jeg har sådan okay sundt hår, selvom jeg ikke bruger hårkur osv.

Hvad definerer du med sundt hår(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar