onsdag den 14. januar 2015

Fox som Månedens Hund December


Fox var i december med i en konkurrence på Hjemmet om at blive Månedens Hund December.
Fox var så heldig at vinde den konkurrence.



Det var dette billede, som Fox deltog med

Jeg er så glad og stolt over, at han vandt.
Fox vandt udover titlen også et gavekort på 300kr. til Maxi Zoo.

Uanset om mine dyr vinder i de konkurrencer, de er med i, så vil de altid være de smukkeste i mit hoved, og jeg vil altid være stolte af dem.

1000 tak til alle jer der stemte på min dejlige Fox.
Det er jeg meget glad for, at I ville(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Tillykke med Fox, som er en meget smuk hund :-)
    Så velfortjent :-)

    Jeg elsker, at du elsker dine dyr og passer godt på dem :-)

    Vi mistede vores gamle mormis i går, det har været en dejlig gårdmis, som har fanget mange mus med mere i 20 år her på gården. Tænkt at den blev så gammel, den var altså også bare gammel, men den spandt og havde god appetit og vi passede godt på den lige til dens sidste åndedræt løb ud i går aftes :-(
    Vi skal begrave lille Mis om lidt, så den får et mindested i haven :-)

    Knus og god dag til dig Heide.
    Maria & Tina fra "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Tina og søde Maria(:
      Årh, det gør mig virkelig ondt at høre, at I har mistet jeres kat:(

      Slet