mandag den 19. januar 2015

En hyggelig aften med god mad og spil


I lørdags var jeg, Casper og Fox hjemme ved min veninde, Camilla og hendes kæreste.
Vi fik noget lækkert mad og en lækker dessert.
Bagefter sad jeg og Camilla og snakkede omkring en times tid mens Casper og Camillas kæreste sad og så fjernsyn.

Bagefter spillede vi et spil. Det var rigtig hyggeligt, og det var et sjovt spil.
Jeg fik hilst på deres nye kat. Hun er bare så sød.
Fox var meget ivrig for at komme hen til hende, men hun var ikke så begejstret for Fox.
Da vi kom hjem om aftenen, der var Fox meget træt.
Han nyder altid at være hjemme ved Moster Camilla.

Det var dejligt at se Camilla igen. Heldigvis gik der ikke så lang tid mellem denne gang og sidste gang, at vi sås. Nogen gange kan der godt gå flere måneder, men det gjorde der heldigvis ikke denne gang.

Jeg, Casper og Fox havde en rigtig god aften(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar