mandag den 19. januar 2015

En gave til tænderne


Jeg og Casper har nu i nogen år hver haft en Eltandbørste
Min tandlæge havde anbefalet mig at få en eltandbørste, men jeg vidste ikke, om jeg overhoved ville kunne mærke en forskel.

Men Casper købte så en eltandbørste til os hver. Nu kunne jeg slet ikke forstille mig at bruge en almindelig tandbørste igen.
Jeg synes, at mine tænder føles renere, og så er det meget lettere at komme helt om bagved, fordi at hovedet på tandbørsten er så lille.
Jeg synes, at det var svært med en almindelig tandbørste at komme ordentligt rundt, fordi at hovedet var så stort.

Jeg er imponeret. Jeg var ret skeptisk i starten, fordi jeg var usikker på, om det overhoved ville gøre en forskel, eller om det bare var en ny måde at få penge ud af folk på.
Men jeg blev meget imponeret.
Julen efter der gav vi Capers forældre en eltandbørste hver i julegave, og de blev meget glade for dem, og de bruger vist også kun den nu.

Bruger I en eltandbørste eller en almindelig tandbørste(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar