tirsdag den 6. januar 2015

Bøger læst i 2014


Jeg har ikke fået læst så mange bøger, som jeg gerne ville.
Jeg har været meget stresset pga. skolen, så jeg har ikke haft tid og overskud til at læse.

Under min header i fanen "Bøger jeg har læst i år" har jeg skrevet nogen af de bøger ind, jeg har læst.
Jeg har fået læst et par stykker mere end, jeg har fået skrevet.
Men jeg orkede ikke at lave anmeldelser af de bøger, og så fik jeg ikke skrevet dem ind der.

I år vil jeg igen have sådan en fane, men jeg vil ikke skrive anmeldelser af bøgerne mere. Jeg vil skrive titlerne på de bøger, jeg har læst derind, og så vil jeg sige hvor mange stjerner, at jeg giver dem.



Jeg vil fortælle hvilke bøger, som jeg har fået læst i 2014.
Jeg synes ikke, det er særlig mange. Men sådan er det.

Men disse bøger har jeg fået læst i 2014:

  • En Anoreksipiges dagbog af Mille Eigard Andersen.
  • Danske rekorder og mærkværdigheder - Fra kannibaler til dynamitdanskere af Alf Mørkeberg.
  • Ved vejen af Herman Bang.
  • De forbudte hunde - Hvad er konsekvenserne for ejerne? Af Rikke Petersen.
  • Danskernes hemmeligheder af anonyme danskere.
  • Beklager vi ramte ikke landingsbanen af Stephan Orth og Antje Blinda.
  • Tarkovskijs heste af Pia Tafdrup.
  • Mor, hvor gammel var du egentlig i gamle dage? Af Martin Nedergaard Andersen.
  • 100 hemmeligheder om at være mor af Maren Uthaug.
  • Et dukkehjem af Henrik Ibsen.
  • Erasmus Montanus af Ludvig Holberg.


Det var de bøger, som jeg har fået læst sidste år.
Nogen af dem er læst igennem skolen, men det er stadigvæk bøger, så dem tæller jeg med.
Jeg håber på at få læst flere bøger i år(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar