tirsdag den 16. december 2014

Sanne Salomonsen


Jeg er ikke det store koncert-menneske.
Jeg har været til et par få koncerter, men jeg har fx aldrig været til Grøn Koncert.
Jeg og Casper har talt om det flere gange, men så er det ikke blevet til mere end det pga. jeg ikke er så vild med koncerter.

En af de koncerter, som jeg har været til, det var med Sanne Salomonsen
Det var en virkelig god koncert.
Jeg kendte godt nok kun 2 af sangene, men jeg synes stadigvæk, at det var en god koncert.
Der var et flot lysshow.



Hendes trommeslager var Nikolaj Steen, som er bror til Paprika Steen.
Han har bl.a. været med i julekalenderen Jesus og Josefine.
Så bare det at se ham, det var en oplevelse i sig selv.
Vi så også Jacob Haugaard. Han var også inde for at se koncerten.
Ham er jeg også fan af, så det at se ham, det var også en oplevelse.

Så det var en rigtig god koncert, som vi var til(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar