onsdag den 3. december 2014

Little Cake


Min mor og min lillesøster har fået en killing.
Hun hedder Cake. Det var første gang, at jeg skulle se hende, da vi besøgte dem i sidste uge.
Hun er bare så sød og så nuttet.





Hun minder på mange måder om vores Nala. Hun har lidt de samme aftegninger i hovedet, som vores Nala har. Nala er bare grå og hvid.
Jeg synes, at hun ligner Nala, da hun var en killing.
Men også på den måde hun ligger og sover på minder om Nala.

Hun er bare så sød og kær. Og så er hun meget legesyg.
Fox var meget ivrig for at komme hen til Cake, og det gjorde Cake lidt bange.
Til sidst gik det fint. De kunne godt snuse til hinanden. Jeg tror, at de bare lige skal vænne sig til hinanden. Det var jo også første gang, at de mødte hinanden, så er det klart, at de lige skal se hinanden an(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar