onsdag den 31. december 2014

En nytårs-vinder er fundet


Først vil jeg gerne ønske jer alle sammen et godt nytår.
Jeg har nu fundet en vinder af min give away med nogen lækre godbidder til katte.
Først vil jeg gerne sige 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at være med.
Det er så dejligt at se, at I vil deltage i mine give aways.

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.
Det blev nr. 7, og der gemmer Jenny og Simba sig bag.
STORT tillykke. Jeg håber, at Simba kan lide dem.

Endnu en gang 1000 tak fordi I havde lyst til at være med.
Husk at jeg stadigvæk har en give away kørende, hvor man kan vinde 5 Depend neglelakker.
I finder give awayen ude i venstre side af min blog.

I må have et rigtig godt nytår, og I må komme godt ind i det nye år.
Pas godt på jer selv og jeres dejlige dyr(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar