torsdag den 20. november 2014

Tips til julegaveideer


Jeg har faktisk allerede afleveret ca. halvdelen af mine ønskesedler til jul.
Jeg mangler lige til Casper og hans familie.

Inde på Esprit.dk har de en masse lækre ting, og der kan man hurtigt finde nogen gode ønsker til jul. De har bl.a. en masse lækre tasker og nogen fine bamsestøvler.

Jeg har her fundet nogen ting, som inspiration til juleønsker.









Jeg synes også, at de har rigtig mange søde bamsestøvler derinde.
Og det er bamsestøvler, som man ikke lige ser andre steder. Det kan jeg godt lide.
Jeg har altid godt kunne lide bamsestøvler. De er behagelige at gå i, de varmer godt om fødderne, og så er de pæne.
Det er nogen år siden, at jeg sidst har haft et par bamsestøvler. Jeg overvejer, om jeg mon skal købe et nyt par i år.

De har også mange fine ting til mænd og børn, så hvis ens mand, kæreste eller fx bror ikke ved, hvad han ønsker sig, så kan man gå derind og se, om man kan finde noget til ham.

En anden rigtig god ting det er, at de har gratis fragt.
Jeg vil sætte mig til at kigge videre inde på deres hjemmeside og se, om der er noget, jeg skal ønske mig til jul. Jeg prøver at undgå at gå ind under taskerne, fordi så skal jeg i hvert fald nok blive forelsket i nogen, og ellers ender jeg med at sidde der og kigge på tasker kun.

Har I fået lavet ønskesedler til jul(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar