tirsdag den 11. november 2014

Powerbanken


Powerbanken.dk sælger power banks, kabler og høretelefoner.
Af power banks har de flere forskellige slags og i flere forskellige farver.
Af power banks har de Power Owl, Power Bank Tough, Power Bank Classic XL og Power Bank Classic.
I kan se hele udvalget af power banks lige Her



De sælger også kabler, som man kan bruge til de forskellige power banks.
I kan se deres udvalg af kabler lige Her

En power bank er god til at have med på farten. Når ens mobil er ved at løbe tør, så sætter man den til mobilen, og så oplader den. Man behøver ingen stikkontakt, så den kan oplade nede i tasken, mens man er i skole, eller når man sidder i bussen. Man oplader sin power bank derhjemme, og når den er opladt, så er den lige til at have med i tasken.
Jeg har tit min oplader til min mobil med mig, når vi besøger nogen, fordi hvis min mobil nu skulle løbe tør, men det er slet ikke nødvendigt med en power bank.
De har fragt helt ned til 19kr. Hvis man køber for over 500kr, så er der gratis fragt.

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar