lørdag den 29. november 2014

Min mors gode mad


Her til aften har vi fået skinkestang til aftensmad.
Det elsker jeg. Det er noget, min mor har lavet i mange år, men det er først indenfor det seneste år,
at jeg er begyndt at kunne lide det.

Min mor er rigtig god til at lave mad. Så når vi er heroppe på besøg, så er jeg og Casper ofte med til at bestemme, hvad vi skal have.
Når min mor laver mad og bager, så er det meget sjældent, at hun bruger Opskrifter

Vi er lige nu oppe ved min mor. Det er så dejligt at være heroppe igen.
Det er også 3 måneder siden, at vi sidst var heroppe.
Jeg har savnet at være heroppe, så det er dejligt at være her igen(:

Kram Heidi(: 

2 kommentarer:

  1. Kæreste Heidi og familie.
    Vi vil ønske jeg en glædelig 1.advent og glæder os over at I nyder hinandens nærvær. Hils omkring dig :-)
    Bedste hilsner fra Maria & Tina
    "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, søde Maria og Tina(:
      Jeg håber, at I rigtig får julehygget her i december.
      I må begge have en god aften(:

      Slet