søndag den 23. november 2014

Lidt om eksamen og om en ny killing


I morgen er der en uge til, at jeg skal til min første skriftlige eksamen.
Jeg glæder mig ikke, men det er nu pga. jeg er bange for, at jeg får det psykisk dårligt, hvis jeg nu kan høre de andres vejrtrækning osv.
Men jeg tager jo ørepropper i, men alligevel er jeg bekymret for det.

Jeg glæder mig til, når mine eksamener er overstået, så jeg kan holde juleferie og slappe af.
Jeg har stadigvæk afleveringer i skolen. I engelsk er det prøveeksamener på de skriftlige.
I dansk er jeg i gang med at læse en bog, som jeg skal lave en mundtlig aflevering på.

På torsdag skal vi hjem og besøge min mor. Det glæder jeg mig meget til.
Så skal jeg også se deres nye kat, Cake, som de har fået.
Jeg har hørt så meget om hende, så jeg glæder mig virkelig til at se hende.
Som altid kommer jeg til at savne Simba og Nala, men jeg ved, at der bliver passet godt på dem(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar